Hoe houd je het beste verbinding in communicatie als je werkt op afstand?

Geplaatst op 05 oktober 2020

Nu thuiswerken (bijna) de norm is, merken we dat we de informele praatjes bij de koffiemachine of in de pauze wel missen. Een bedrijf bestaat uit mensen die samen iets willen bereiken of de klus willen klaren en soms is het belangrijk om even over iets anders dan werk te praten.

Verreweg de grootste uitdaging waarvoor organisaties staan nu er meer dan ooit op afstand wordt gewerkt, is het creëren van verbinding. Remote werken betekent minder sociale interactie. Medewerkers voelen zich geïsoleerd, missen collegialiteit en eenzaamheid ligt op de loer. Verwonderlijk is het niet dat bij werken op afstand verreweg het grootste gemis de sociale interacties zijn.

Next communicatie geeft wat tips hoe je het beste verbinding houdt op afstand: Lees hier alle tips op onze website! 

Next Communicatie

Next Communicatie

Helpt jou aan ijzersterke marketing en communicatie concepten!

Next Communicatie is een communicatie en journalistiek adviesbureau dat al sinds 1998 oplossingen biedt aan onze klanten in regio Rotterdam.

Of je nu zelfstandig ondernemer bent, een bedrijf hebt, vernieuwing zoekt of hulp kunt gebruiken binnen je organisatie, Next Communicatie biedt de helpende hand. 

Zoek je professioneel advies voor de communicatiestrategie, de marketingplannen of juist een kickass tekstschrijver? Next Commuincatie inspireert jou en levert de juiste diensten, binnen een snelle tijd, kijk verder op onze website of kom kennismaken! 

Next Communicatie

https://www.nextcommunicatie.com/

Deel dit artikel:

« Terug naar overzicht